L’Església de Natzaret ha acollit, un any més, la celebració del tradicional Tridu en honor al Sant Crist de la Sang i a la Mare de Déu de la Soledat, uns dies de pregària, reflexió i devoció que formen part de la vida espiritual de la Reial i Venerable Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist.

Durant les tres jornades, congregants, fidels i devots han participat en els diferents actes litúrgics celebrats davant de les venerades imatges titulars de la Congregació, compartint moments de recolliment i aprofundiment en la fe. El Tridu constitueix una oportunitat privilegiada per renovar la devoció al Sant Crist de la Sang i a la Mare de Déu de la Soledat, figures centrals de l’espiritualitat de la Congregació.

Les celebracions han estat marcades per un clima de gran solemnitat i participació, reafirmant el paper de l’Església de Natzaret com a centre de la vida religiosa i confraternal de la Congregació al llarg de l’any.

Des de la Congregació volem agrair la participació de totes les persones que han pres part en aquests dies de pregària, així com la dedicació de totes aquelles que han fet possible el desenvolupament del Tridu.

Amb aquesta celebració, la Congregació continua mantenint viva una tradició profundament arrelada, que contribueix a preservar i transmetre el patrimoni espiritual, religiós i humà que ha caracteritzat la institució al llarg dels segles.